"Жити варто так,щоб на цьому чудесному шляху не побільшувати страждання і печалі світу, а усмішкою вітати його безмежну радість і таїну".



Інтелектуально-пізнавальна гра для учнів 8х класів


Програма гри

1.Перший тур (тестові питання по мові)
2. Другий тур (тестові питання по літературі)
3.Третій тур ("Знавці народознавства")
4.Виступ фольклорного колективу
5.Підсумки гри
6.Нагородження переможців.





Відкритий урок 23.11.2016р.

Тренувальні вправи.Доречне вживання вивчених пластів лексики і фразеологізмів.

Мета: поглибити знання про походження крилатих висловів, навчити вміло і доречно використовувати їх у мовленні, виконувати дослідницькі завдання, розвивати зв"язне мовлення.


Девіз уроку: З любов"ю в серці до влучного рідного  слова.

Завдання 1. "Добери прислів"я"

1)Яким прислів"ям оцінюють вашу працю, якщо швидко й добре щось полагодите?
(Діло майстра величає)
2)Що скаже вчитель тому, хто самостійну роботу здав першим, не перевіривши її як слід?
(Поспішиш-людей насмішиш)
3)Якщо довго щось не виходило у вас, а с товаришем зробили це швидко?
(Одна голова жобре, а дві краще)
4) Якщо трапиться біда і на допомогу прийдуть друзі, яке прислів"я згадаєте?
(Друзі пізнаються в біді)
5)Коли старші радять вам спершу обміркувати, а потім ухвалити рішення , то яке прислів"я наводять?
(Сім раз одмір, а один-відріж)

Завдання 2. "Доберіть тотожні ,однакові прислів"я до поданих слів,словополучень

1) Нещирий,лукавий?
(тримає камінь за пазухою)
2)Ретельно,точно?
(комар носа не підточить)
3)Дружно?
живуть із собою,як риба з водою)
4)Тихо
(чути,як трава росте)
5)Несправедливе?
(хто тягне покарання того ще й б"ють)






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема:"вставні слова,словосполучення, речення,вставлені конструкції. Тренувальні вправи

Тестові завдання для 8го класу.

27 березня урок з української мови для 8Б,8В класів