Тестові завдання для 8го класу.

Речення із звертаннями і вставними словами.

1. Звертанням ускладнені речення (розділові знаки пропущено)
а) Прислухайтесь,як океан співає-народ говорить (М.Рильський)
б) Ви знаєте як липа шелестить у місячні весняні ночі?(П.Тичина)
в) Доброго,кажуть,дожидати треба, а лихе само прийде (Панас Мирний)
г) Старі дуби,спасибі вам за осінь,за відлітання радості і птиць (Л.Костенко)

2. Потребує редагування речення
а. Доброго ранку,дівчатка та хлопці!
б. Ей ви,куди йдете,не дивлячись навколо?
в. Де ти бродиш,моя доле?
г. Друже,розпочнімо працювати!

3. Правильно розставлені розділові знаки в реченні
А Дяк,власне кажучи,не дуже піклувався про свого учня (С.васильченко)
Б Оце,що від мене лишилося,то власне, уже не я (Л.Костенко)
В І старим,і малим виходить, не байдуже,що з річкою буде (А.Дімаров)
Г Я на велику втіху батьків,повернувся до Житомира (В.Шевчук).

4. Вставним словом ускладнене речення
А  Спи,моя дитино золота,спи,моя тривого кароока (М.Вінграновський)
Б  Так,я вільний,маю бистрі думи-чарівниці (Леся Українка)
В  Парубок ,плутаючись в догадках,повернув назад,додому (Панас Мирний)
Г  Може, мати журяться,що нема з ними Василька...(В.Шевчук).



Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Тема:"вставні слова,словосполучення, речення,вставлені конструкції. Тренувальні вправи

27 березня урок з української мови для 8Б,8В класів