26 травня 20р. урок з укр.літератури для 5Б класу

 Узагальнення і систематизація набутих знань.

1. Установіть відповідність
           Художній засіб                                                                                             Приклад

1. епітет                                                                        А. я річечку оцю люблю,як тата й маму

2. гіпербола                                                                  Б. заради тебе річку зупиню
3. порівняння                                                               В.спи,моя дитино золота
4. персоніфікація                                                         Г. тіні сплять навколо нас
                                                                                      Д. лелека звів гніздо
2. Установіть відповідність
      Художній засіб                                                                                                    Приклад

1. епітет                                                                        А. дістану зірку з неба
2.гіпербола                                                                   Б. люблю річку,як мед
3.порівняння                                                                В. кущ калини під вікном
4.персоніфікація                                                          Г. ліс бадьоро усміхається
                                                                                      Д. срібно-блакитне повітря

3. Установіть відповідність
       Художній засіб                                                                                               Приклад      
1. Олесь                                                          А. рятує лісового звіра,полоненого в кузні          
2. Сашко                                                         Б.викопує яму-пастку для лісового мешканця
3. Чепіжний                                                   В. намагається захистити коней від ударів дідуся                                                                                    Г. іде з дому шукати стовпи,що підпирають небо       
4.Сіроманець                                                 Д. намагається врятувати хлопчика в засніженому яру  


4. Головного героя твору " Сіроманець" звати....?

5. Літературна розминка "Назвіть автора твору":
" Сіроманець"?
"Ярослав Мудрий"?
"За сонцем хмаронька пливе..."?
"Дивак"?
"Не бував ти у наших краях!"?
"У бур"янах"
"Осінь-маляр із палітрою пишною..."?
"Лось"?
"Повість минулих літ"?
"Микита Кожум"яка"
"Гаї шумлять..."

6. Творча відповідь (5-7 речень)

Що спільного між Чепіджним ("Сіромианець") і Шпичаком ("Лось")? На підтвердження своєї думки наведіть конкретні вчинки цих персонажів.



Дякую за роботу! Ви розумнички!).. читайте влітку  літературу по списку.
Гарного відпочинку і будьте здорові!
                                                                                                                                                                                                            

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема:"вставні слова,словосполучення, речення,вставлені конструкції. Тренувальні вправи

Тестові завдання для 8го класу.

27 березня урок з української мови для 8Б,8В класів