20 березня урок з української літератури для 5-Б класу.
20 березня 20р.
Тема : Т.Шевченко. " За сонцем хмаронька пливе...", "Садок вишневий коло хати..." Картини довколишнього світу ,природи в поезіях Шевченка.
Мета: Удосконалювати навички виразного читання, формувати вміння відтворювати накстрій поезій,описувати власні почуття,виховувати почуття прекрасного, любові до батьківського дому,природи,естетичної насолоди від твору мистецтва.
*Хід уроку. Коротко про написання вірша.
Перебуваючи на засланні у далекому Кос-Аралі,під час поїздок до Аральського моря, у пустиню чи в гори, Шевченко у своїх картинах прагнув передати неозору широчінь казахської землі( перегляд репродукцій картин Шевченка) "Форт Кара-Бутак", "Низинний берег острова Св.Миколая"
- Якою постає природа змальована художником, що намальовано тна картинах, які кольори , яке враження від картин..
Шевченко відтворює гамою одного кольору спеку ,холодні ранки й ночі, запилене повітря пустині. Стає зрозумілим,чому думка поета так часто линула до рідного краю, уява малювала життєдайні пейзажі України.
*Бесіда з елементами аналізу .
- Яка пора дня відображена у вірші "За сонцем хмаронька пливе"?(захід сонця,вечір)..
-Який образ це демонструє ?(персоніфікації: хмаронька поли розстилає і сонце спатоньки зове...) підкреслюється ніжність вечірнього серпанку..
-Які слова створюють мінорний, ліричний настрій вірша?(пестливі: хмаронька ,спатоньки ..)
- Порівняння (покриває рожевою пеленою ,мов мати дитину...)
- Які кольори наявні у вірші? Чому? Яка головна думка твору?
Тема : Т.Шевченко. " За сонцем хмаронька пливе...", "Садок вишневий коло хати..." Картини довколишнього світу ,природи в поезіях Шевченка.
Мета: Удосконалювати навички виразного читання, формувати вміння відтворювати накстрій поезій,описувати власні почуття,виховувати почуття прекрасного, любові до батьківського дому,природи,естетичної насолоди від твору мистецтва.
*Хід уроку. Коротко про написання вірша.
Перебуваючи на засланні у далекому Кос-Аралі,під час поїздок до Аральського моря, у пустиню чи в гори, Шевченко у своїх картинах прагнув передати неозору широчінь казахської землі( перегляд репродукцій картин Шевченка) "Форт Кара-Бутак", "Низинний берег острова Св.Миколая"
- Якою постає природа змальована художником, що намальовано тна картинах, які кольори , яке враження від картин..
Шевченко відтворює гамою одного кольору спеку ,холодні ранки й ночі, запилене повітря пустині. Стає зрозумілим,чому думка поета так часто линула до рідного краю, уява малювала життєдайні пейзажі України.
*Бесіда з елементами аналізу .
- Яка пора дня відображена у вірші "За сонцем хмаронька пливе"?(захід сонця,вечір)..
-Який образ це демонструє ?(персоніфікації: хмаронька поли розстилає і сонце спатоньки зове...) підкреслюється ніжність вечірнього серпанку..
-Які слова створюють мінорний, ліричний настрій вірша?(пестливі: хмаронька ,спатоньки ..)
- Порівняння (покриває рожевою пеленою ,мов мати дитину...)
- Які кольори наявні у вірші? Чому? Яка головна думка твору?
Коментарі
Дописати коментар