10 квітня 20р.урок з укр.літератури для учнів 5Б класу
10 квітня 2020р.
Зміст уроку:
1. Опрацювання вірша "Гаї шумлять" (виразне читання твору)
* Аналіз змісту ,художніх засобів.
- Вірш "Гаї шумлять" навіяв нам чудовий настрій. Поет відтворив один дивовижно прекрасний епізод літа. Ми побачили навіть не картину, а наче фільм переглянули. де все в русі,у постійній зміні: і хварки біжать, і нивами хвилюється збіжжя, і гай вимальовується вдалині. За допомогою слів поет зумів зачарувати нас красою довкілля. Вірш наповнений зоровими (що ми бачимо) і слуховими (що ми чуємо) образами. (Накресліть схему ,знайдіть ці образи у вірші,запишить у робочі зошити).
СЛУХОВІ ОБРАЗИ ЗОРОВІ ОБРАЗИ
гаї шумлять-я слухаю; хмарки біжать-милуються;
дзвін гуде іздалеку; думки пряде-над нивами-
когось все жду-співаючи приливами;щось мріє гай-
під тихий шепіт трав; над річкою; ген неба край-як золото.
горить-тремтить ріка,як музика.
З"ясування ролі художніх засобів у вірші:
а) повторів (милуються -дивуюся;нивами-приливами;співаючи-кохаючи;горить-тремтить);
б)порівнянь(купаючи мене,мов ластівку;мов золото -поколото;горить-тремтить ріка,як музика).
Письмова робота
-Запишіть у зошити,яким постає образ ляричного героя у вірші "Гаї шумлять".
*З"ясування головної думки вірша.
-Головна думка-відчуття повноти та радості життя,замилування красою рідної природи.
Творча робота
-Поезію П.Тичини називають музикальною. Доведіть це,знайщовши у кожній строфі вірша "Гаї шумлять"слова,що позначають різні звуки. Запишіть текст у зошит.
Домашнє завдання.
*Вивчити на пам"ять вірш "Гаї шумлять".
*Виконати ілюстрації до віршів П.Тичини (за бажанням)
Тема: Любов до життя ,краса природи у вірші П.Тичини "Гаї шумлять". Мелодійність віршів Павла Тичини.
Зміст уроку:
1. Опрацювання вірша "Гаї шумлять" (виразне читання твору)
* Аналіз змісту ,художніх засобів.
- Вірш "Гаї шумлять" навіяв нам чудовий настрій. Поет відтворив один дивовижно прекрасний епізод літа. Ми побачили навіть не картину, а наче фільм переглянули. де все в русі,у постійній зміні: і хварки біжать, і нивами хвилюється збіжжя, і гай вимальовується вдалині. За допомогою слів поет зумів зачарувати нас красою довкілля. Вірш наповнений зоровими (що ми бачимо) і слуховими (що ми чуємо) образами. (Накресліть схему ,знайдіть ці образи у вірші,запишить у робочі зошити).
СЛУХОВІ ОБРАЗИ ЗОРОВІ ОБРАЗИ
гаї шумлять-я слухаю; хмарки біжать-милуються;
дзвін гуде іздалеку; думки пряде-над нивами-
когось все жду-співаючи приливами;щось мріє гай-
під тихий шепіт трав; над річкою; ген неба край-як золото.
горить-тремтить ріка,як музика.
З"ясування ролі художніх засобів у вірші:
а) повторів (милуються -дивуюся;нивами-приливами;співаючи-кохаючи;горить-тремтить);
б)порівнянь(купаючи мене,мов ластівку;мов золото -поколото;горить-тремтить ріка,як музика).
Письмова робота
-Запишіть у зошити,яким постає образ ляричного героя у вірші "Гаї шумлять".
*З"ясування головної думки вірша.
-Головна думка-відчуття повноти та радості життя,замилування красою рідної природи.
Творча робота
-Поезію П.Тичини називають музикальною. Доведіть це,знайщовши у кожній строфі вірша "Гаї шумлять"слова,що позначають різні звуки. Запишіть текст у зошит.
Домашнє завдання.
*Вивчити на пам"ять вірш "Гаї шумлять".
*Виконати ілюстрації до віршів П.Тичини (за бажанням)
Скажіть будь ласка , чи треба відправляти Вам на почту письмові роботи?
ВідповістиВидалитиТак, я відправляла на пошту larisalovochkina@gmail.com вчитель мені відповів.
Видалити