28 квітня 20р. урок з української мови для 8 Д класу



Тема : Відокремлені обставини.

Мета: Узагальнити і систематизувати знання учнів про дієприслівниковий зворот,про відокремлення одиничних дієприслівників та дієприслівникових зворотів в усному і писемному мовленні;розвивати пунктуаційні навички,виховувати інтерес до мови.

                                                          Х і д   у р о к у:

1)Підручник параграф 30 стр.261-262 опрацювати,приклади записати в зошит.
2) Підручник стр.261 вправа № 352.
3) Записати речення,які містять дієприслівникові звороти,виділити їх.
-Троянди,гріючись на сонці нескупім, нам серце радують відродженням своїм.
-На кормі ,випроставшись на повний зріст,стояв мій дідусь у високих рибальських чоботях.
-Наслухавшись розмов про Каховку,Данько щедро оповивав її серпанком власних мрій, по-хлоп"ячому нестримних,химерних.
-Повіяв легенький вітерець,струшуючи з листу неопалі краплі.
4) Пояснювальний диктант.
-Пояснити розділові знаки,виділити відокремлені обставини:
1) Кінь спіткнувся, і Данило , не втримавшись, вилетів із сідла,ударився головою об дерево.
2)Умираючи,старий чумак наказував синів скликати.
3)В клубок згорнувши сто палаючих крил , в душі кублиться чорна блискавиця.
4)Зійшла вода з дніпрових берегів ,збудивши в лозах челядь комарину.
5)Дощ липневий ,примруживши вії,з лісу виглянув-і пішов.
6) Все кволе й темне ,прагнучи кінця,летить,як попіл, в полум"я безкрає.

Домашнє завдання:
Параграф 30 стр.261-262 . Виписати в зошит приклади.
Вправа № 356,357(письмово).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема:"вставні слова,словосполучення, речення,вставлені конструкції. Тренувальні вправи

Тестові завдання для 8го класу.

27 березня урок з української мови для 8Б,8В класів