7 квітня 20р. урок з укр.літератури для учнів 8Б класу

       7 квітня 2020р.

      Павло Тичина - Центральна районна бібліотека м.Новомиргород

Тема: Павло Тичина. Коротко про поета і край де він народився. Життєрадісність ,патріотичні почуття в поезіях "Не бував ти у наших краях!", "Блакить мою душу обвіяла..."


Мета: Ознайомитись  з постаттю Тичини; висвітлити красу природи , відчуття повноти та радості життя,любові до рідної землі ,до України у віршах; формувати навички виразного читання,розкрити поняття метафора,епітет,проаналізувати художні засоби поезій;виховувати почуття прекрасного,любові до рідної землі.

*Підручник стр.199 прочитати ,скласти план -конспект (письмово в зошит)

-Село Піски на Чернігівщині-батьківщина поета;
-Сім"я священика (батька),який навчав сельських дітей грамоти-багатодітна(13 дітей);
-Мати мала хист до музики і співу,батько-до малювання;
-Навчання :духовне училище,симінарія,комерційний інститут;
-Зустріч з М.Коцюбинським,перші твори;
-Прожив 77 років,похований на Байковому кладовищі.


*Читання і аналіз ліричного твору " Не бував ти у наших краях!", " Блакить мою душу обвіяла...".

*Опрацювання матеріалу на стр.201-202

-Заглиблення в поетичні образи: (Небо,степи,могили,як гори, весняні ночі ,степ )
-Спостереження над тим,як вимальовуються картини ,змінюються почуття,настрій ліричного героя,чим ці зміни викликані?
-З"ясувати головну думку вірша " Не бував ти у наших краях!"
-Опрацювання понять теорії літератури метафора,епітет..


*Стр.підручника 250,251
-Виписати в зошит епітети,метафори. Усно! Які речення за метою висловлення та інтонацію наявні у вірші ( окличне -3 речення; питальне- 1 речення; розповідне з незавершеною інтонацією-4 речення) .

Д.З.

Підручник стр.201-202 тести 1,3 (письмово) , 4-9 усно, 12 (письмово), вивчити напам"ять вірш П.Тичини на вибір.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема:"вставні слова,словосполучення, речення,вставлені конструкції. Тренувальні вправи

Тестові завдання для 8го класу.

27 березня урок з української мови для 8Б,8В класів